Blízká setkání
Dnes se hodně dbá na efekty. Já dávám na první místo herce, tvrdí režisérka Lída Engelová
Blízká setkání
Dvojka
Pražské divadlo Viola slaví 60. let. „Mně vstoupilo do života před šedesáti lety, kdy jsem nastoupila do prvního ročníku herectví. Paní profesorka Dana Musilová nám tehdy řekla, že na Národní třídě se něco otvírá a třeba se tam někomu bude líbit,“ ohlíží se v Blízkých setkáních. Jaké hlasy se objeví v pořadu, věnovaném dějinám Violy? Jak se člověk stane režisérem a co znamená „vypadat jako režisér“? Jak se ona sama cítí na první čtené zkoušce?
Tereza Kostková
Více z pořadu
Ostatní také poslouchají
-
Herečka Andrea Růžičková Kerestešová: Herectví bylo u nás doma považované za povrchní profesi
Blízká setkání
-
Zajímají mě vztahy, nevztahy a nejistota dnešních třicátníků,...
Osobnost Plus
-
Sopranistka Kateřina Kněžíková: Písně jsou mikrodramata. Když jednu nezazpíváte dobře, nevyzní další
Vizitka
-
Můj život je strašně rychlý, tvrdí čerstvý padesátník a režisér Sedláček
Hovory
-
Druhá puberta režisérky Daniely Špinar. O tranzici, divadelní tvorbě i intimitě
Pot
-
1926 – první oficiální představení Osvobozeného divadla
Auditorium
-
V Táboře mají divadlo, do kterého stojí zato zajít
Telefonotéka
-
Knihovna Latinské školy v Jáchymově obsahuje největší sbírku řetězových knih ve střední Evropě
Výlety
-
Rodinné stříbro
Když vypráví nápověda
-
Jaroslava Adamová
Medailonky nominovaných osobností